Mac miller - I love life, thank you (Lyrics - Paroles)

Par , publié le 18/10/2011 à 9:33 - 1 642 vues
0 J'aime 0 Je n'aime pas

Mac miller - I love life, thank you (Lyrics - Paroles)

Mac miller - I love life, thank you (Lyrics - Paroles)
A million mile fucking faggots on their ass,
Beotch, it feels amazing!
Ladies and gentlemen, [?]
The same kid, now famous [?]
Hey yow they keep on saying it's too bad
It's too bad but I don't sound like this, too bitch I'm mad!
Now these girls all trying to suck my dick, I rap
I made letter if I'm sipping that [?]
Too fly, some even in the sky,
Can't go out in public I better get to the sky
It's better to be yourself, don't ever slip [?]
While I'm driving with the [?] down, listen in the [?]
[?] I'm in love with all the simple things
Little things, I'll just be around [?]
I got some money, dude, some diamonds on a [?]
That's why your favorite girl, probably on my dangling!
[?] standing on a [?] rappers need to keep up, my bitch is double [?]
She fucking, she ain't no slut, and she know that!
She's freeze up, living in the moment [?]
[?] with the flash, get the picture
I ain't doing march, just [?] in this adventure.
[?] but I'm travelling in the world
With all these rappers at me hating
Like I'm battling with girls!
Hey [?] it's [?] hood be
But I ain't got no [?] you pussy!
I said this [?] hood be,
But bitch I ain't got no fucking [?] you pussy!
Yeah, bitch, that could be a [?]
You know I always rap, if it's ok with you!
And you can tell me if it was nice
Here we go!
Uh, hey yow I kinda want a [?]
I kinda want a grill
She met me at the party,
Now she kinda wanna chill.
I ain't on no pills, just a little weed [?]
Yeah I did a couple drugs, now they're calling me sheen!
This was all a dream, just a week ago,
Now I got [?] always had some weed to go
All these rappers work, but I never seen 'em flow [?]
Cause I don't give a fuck what you all think
No, I don't give a fuck what that dude on the block think.
Yeah, I've seen hate
Been a [?] of three days
Had to do what [?] always want a free [?]
You hold the way of the world, I bet you knees break
Put my dick in a bitch head, keep [?]
You can't keep that, fuck of [?]
You can keep the rest [?] if I bust on your face!
I'm just playing, mistaken [?]
[?] not a kid famous,
And he ain't even had to change shit, beotch!
A million mother fucker fans
I just wanna take a second to think, you hear me?
Thanks for fucking with the kid from day one!
Don't say I [?] november 8!
I see all [?]

Si ces paroles contiennent des erreurs, tu peux les corriger en cliquant sur le bouton Correction ci-dessous.

Mac miller

Titre: I love life, thank you
Tags : Mac miller,
Envoyer
Favoris
Correction
Embed